Young woman with headphones and glasses working on the computer under the lights in a house
|||

Jak przygotować uczelnianą kampanię Promocyjną wykorzystując narzędzia IT do zarządzania Projektami — warsztaty kreatywne

Celem warsztatu jest praktyczna nauka planowania działań promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu. Szkolenie jest dedykowane dla osób początkujących i średniozaawansowanych. Dzięki użyciu odpowiednich narzędzi i planowania można zwiększyć skuteczność komunikacji oraz zaoszczędzić czas osób zaangażowanych w promocję jednostki.

Główne wartości szkolenia

  • małe grupy warsztatowe,
  • analiza przypadków wskazanych przez osoby uczestniczące,
  • praca nad konkretnymi projektami,
  • indywidualne konsultacje.

Zapisy na warsztat

Co zrobić, żeby się zarejestrować?

Warsztaty organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.

Dlaczego warto?

Wiele wydziałów i instytutów prowadzi działania promocyjne:

  • organizując działania promocyjne „tu i teraz”,
  • poświęcając czas na pracę w niedostosowanych do tego narzędziach,
  • pomijając istotne dla skutecznej promocji elementy, jak ocena ryzyka, czy ewaluacja efektów, 
  • nie wykorzystując szans, jakie dają narzędzia IT do lepszej wymiany informacji i sprawnej realizacji działań promocyjnych.

Jeśli nauczysz się lepiej planować i realizować działania promocyjne:

  • dowiesz się, co robisz dobrze, a co warto poprawić,
  • osiągniesz lepsze efekty swoich projektów promocyjnych,
  • zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do planowania i zarządzania kampaniami lub wydarzeniami.

Dzięki temu Twoja komunikacja będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.nia promocyjne w mediach społecznościowych bardziej efektywne.

Co uzyskasz dzięki warsztatowi?

  1. Poznasz mechanizmy planowania przedsięwzięć promocyjnych.
  2. Kompetencje do samodzielnego planowania kampanii w dedykowanych narzędziach IT (Trello).
  3. Nauczysz się obsługi narzędzia, budowania jego interakcji z innymi i wykorzystania do celów promocyjnych we współpracy z zespołem.
  4. Dowiesz się o różnych narzędziach tej klasy, które możesz wykorzystać w swojej pracy.

Dla kogo jest nasze szkolenie?

To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:

  • pełnomocników ds. promocji.
  • specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
  • prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.

Jak będzie wyglądał warsztat?

Przygotowanie do warsztatu.

  • Przed warsztatem zakładasz konto umożliwiające pracę w narzędziu IT (Trello). Dzięki temu będę mógł dołączyć Cię do grupy warsztatowej, pracującej na konkretnym przykładzie. 

Pierwszy dzień warsztatu – 3 h.

  • Dowiesz się, jak podejść do kampanii, żeby od początkowych etapów pracy nad nią dojść do skutecznych rezultatów.
  • Poznasz różne narzędzia, przydatne do planowania kampanii.
  • Opanujesz narzędzie IT, w którym będziemy pracować: nauczysz się budować swoją przestrzeń roboczą, komponować tablicę, dodawać interakcje i pliki zewnętrzne, wprowadzisz reguły, które pozwolą Ci automatycznie zarządzać procesem.

Praca własna.

  • Stworzysz w narzędziu schemat kampanii, którą w rzeczywistości realizujesz na wydziale albo w instytucie.

Drugi dzień warsztatu – 3 h, część praktyczna (po 2 dniach od części teoretycznej).

  • Wspólnie omówimy po kolei poszczególne projekty i zaproponujemy poprawki.
  • Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.

Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.ego uczestnika.

Prowadzący

Aleksander Anikowski, ekspert komunikacji, w szczególności marketingu i PR uczelni wyższych. Od 2023 roku wspiera Centrum EFEKTY swoją wiedzą i doświadczeniem. 

Przez ponad 20 lat był związany z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym 14 lat kierował uniwersyteckim działem promocji. Następnie jako zewnętrzny ekspert wspierał powstanie strategii marketingowej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. Współpracuje w projektach edukacyjnych i komunikacyjnych z partnerami z uczelni europejskich, ma także doświadczenie w budowaniu relacji z działami komunikacyjnymi uniwersytetów z USA. 

Pracuje jako specjalista ds. PR i marketingu w Centrum Nauki Experyment w Gdyni. 

Informacje organizacyjne

Koszt warsztatu

  • 850 zł + 22% VAT w przedsprzedaży
  • 1000 zł + 22% VAT cena regularna

Maksymalna liczba uczestników warsztatu:

6 osób w grupie

Sposób przeprowadzenia:

Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.

Termin kolejnego warsztatu

Warsztaty organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *