Jak sprawnie przygotować wydarzenie uczelniane wykorzystując narzędzia IT do wspierania organizacji – warsztaty kreatywne
Celem warsztatu jest praktyczna nauka planowania działań promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu. Szkolenie jest dedykowane dla osób początkujących i średniozaawansowanych. Dzięki użyciu odpowiednich narzędzi i planowania można zwiększyć skuteczność komunikacji oraz zaoszczędzić czas osób zaangażowanych w promocję jednostki.
Główne wartości szkolenia
- małe grupy warsztatowe,
- analiza przypadków wskazanych przez osoby uczestniczące,
- praca nad konkretnymi projektami,
- indywidualne konsultacje.
Zapisy na warsztat
Co zrobić, żeby się zarejestrować?
Warsztaty organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.
Dlaczego warto?
Wiele wydziałów i instytutów prowadzi działania promocyjne:
- organizując działania promocyjne „tu i teraz”,
- pomijając istotne dla skutecznej promocji elementy, jak ocena ryzyka, czy ewaluacja efektów,
- poświęcając czas na pracę w niedostosowanych do tego narzędziach,
- nie wykorzystując szans, jakie dają narzędzia IT do lepszej wymiany informacji i sprawnej realizacji działań promocyjnych.
Jeśli nauczysz się lepiej planować i realizować działania promocyjne:
- dowiesz się, co robisz dobrze, a co warto poprawić,
- osiągniesz lepsze efekty swoich projektów promocyjnych,
- zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do planowania i zarządzania wydarzeniami.
Dzięki temu Twoja komunikacja będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.
Co uzyskasz dzięki warsztatowi?
- Poznasz mechanizmy planowania przedsięwzięć promocyjnych.
- Kompetencje do samodzielnego przygotowania wydarzeń w dedykowanych narzędziach IT (Trello).
- Nauczysz się obsługi narzędzia, budowania jego interakcji z innymi i wykorzystania do celów promocyjnych we współpracy z zespołem.
- Dowiesz się o różnych narzędziach tej klasy, które możesz wykorzystać w swojej pracy.
Dla kogo jest nasze szkolenie?
To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:
- pełnomocników ds. promocji.
- specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
- prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.
Jak będzie wyglądał warsztat?
Przygotowanie do warsztatu.
- Przed warsztatem zakładasz konto umożliwiające pracę w narzędziu IT (Trello). Dzięki temu będę mógł dołączyć Cię do grupy warsztatowej, pracującej na konkretnych przykładach.
Pierwszy dzień warsztatu – 3 h.
- Dowiesz się, jak zaplanować wydarzenia, żeby od początkowych etapów pracy nad nimi dojść do skutecznych rezultatów.
- Poznasz różne narzędzia, przydatne do planowania wydarzeń.
- Opanujesz narzędzie IT, w którym będziemy pracować: nauczysz się budować swoją przestrzeń roboczą, komponować tablicę, dodawać interakcje i pliki zewnętrzne, wprowadzisz reguły, które pozwolą Ci automatycznie zarządzać procesem.
Praca własna.
- Stworzysz w narzędziu schemat wydarzenia, które w rzeczywistości realizujesz na wydziale albo w instytucie.
Drugi dzień warsztatu – 3 h, część praktyczna (po 2 dniach od części teoretycznej).
- Wspólnie omówimy po kolei poszczególne projekty i zaproponujemy poprawki.
- Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.
Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.ka.
Prowadzący
Aleksander Anikowski, ekspert komunikacji, w szczególności marketingu i PR uczelni wyższych. Od 2023 roku wspiera Centrum EFEKTY swoją wiedzą i doświadczeniem.
Przez ponad 20 lat był związany z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym 14 lat kierował uniwersyteckim działem promocji. Następnie jako zewnętrzny ekspert wspierał powstanie strategii marketingowej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. Współpracuje w projektach edukacyjnych i komunikacyjnych z partnerami z uczelni europejskich, ma także doświadczenie w budowaniu relacji z działami komunikacyjnymi uniwersytetów z USA.
Pracuje jako specjalista ds. PR i marketingu w Centrum Nauki Experyment w Gdyni.
Informacje organizacyjne
Koszt warsztatu
- 850 zł + 22% VAT w przedsprzedaży
- 1000 zł + 22% VAT cena regularna
Maksymalna liczba uczestników warsztatu:
6 osób w grupie
Sposób przeprowadzenia:
Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.
Termin kolejnego warsztatu
Warsztaty organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.