|

Film promocyjny o studiach

Film promocyjny o studiach realizowany przez Centrum EFEKTY dla uczelni to format minifabularny. Jest wideo opowieścią o kierunku studiów, specjalności, „podyplomówce”, MBA.

Mini-fabuła dotycząca studiów wykorzystywana jest w promocji kierunków licencjackich, inżynierskich, magisterskich, podyplomowych (w tym MBA), a także specjalności i ścieżek kształcenia. Taki film realizowany jest jako spot reklamowy dla wydziałów, instytutów, działów promocji i rekrutacji uczelni. To mniej formalna historia, gdzie w role aktorów wcielają się studenci i wykładowcy. Zbudowana jest zgodnie ze standardami klasycznych filmów reklamowych, gdzie mamy historię zbudowaną na scenariuszu – mniej lub bardziej luźno nawiązującym do marki. Ma charakter bardziej wizerunkowy, niż informacyjny. Głównym zadaniem jest budowanie pozytywnych skojarzeń i ma mniejsze przełożenie na efekt rekrutacyjny, niż formaty takie jak Kierunek Pod Lupą Okiem Studentów lub Zawód z Pasją.

Przykładowe realizacje

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *