Podobne wpisy

„AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA” – BEZPŁATNY WEBINAR 05.03.2025
Kompleksowy przegląd 20 najważniejszych trendów i 20 kluczowych zmian, które istotnie wpłyną na komunikację w social mediach w 2025 roku. Przedstawimy go podczas bezpłatnego webinaru dla promocji uczelnianej i wydziałowej. Jego program powstał na podstawie analizy 33 publikacji – artykułów, analiz, opinii eksperckich – dzięki czemu otrzymujesz najbardziej aktualną i rzetelną wiedzę o tym, co się będzie działo w mediach społecznościowych.

PISZEMY ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ OPIS KIERUNKU STUDIÓW NA WWW – WARSZTATY KREATYWNE CZERWIEC 2025
Podczas czerwcowych warsztatów on line z tworzenia opisów kierunków studiów stworzysz content atrakcyjny dla kandydatów i ceniony przez wyszukiwarki internetowe. Nabędziesz kompetencje do tworzenia kolejnych opisów przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji. Poznasz wyniki badania kandydatów: co jest dla nich ważne w opisie studiów.

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych…

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne
Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były „atrakcyjne” zarówno dla kandydatów…

Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

JAK PRZYGOTOWAĆ MINISTRATEGIĘ PROMOCYJNĄ WYDZIAŁU – WARSZTATY KREATYWNE
Warsztaty kreatywne: tworzenie ministrategii promocyjnej dla wydziału, instytutu i innej jednostki uczelnianej. Marketing dla niemarketingowców: pracowników dydaktycznych, naukowych i administracji w oparciu o akademicką wersję modelu biznesowego Osterwaldera i 12 pytań gramatycznych. Szkolenie zamknięte: z programem dla konkretnego wydziału lub instytutu.