Podobne wpisy
NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025
Podczas styczniowych warsztatów on line z wykorzystania w promocji uczelnianej sztucznej inteligencji dowiesz się, jak pisać prompty do AI, tworzyć, poprawiać, optymalizować teksty i grafiki korzystając z narzędzi do sztucznej inteligencji. Poznasz mechanizmy działania takich narzędzi, jak Copilot, Napkin.ai, Neuronwriter.
Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii
Jak wygląda promocja rekrutacji na wydziałach szkół wyższych? Z czym są największe problemy? Jak można zwiększyć skutecznośc?
Zabezpieczone: Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Marketing uczelni w “roku Gowina”
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…
Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższym
O zmianach w ustawie Konstytucja dla Nauki oraz planowanym wpływie ministerstwa na programy studiów i publikacje naukowe mówił…
Kierunek pod Lupą (WIDEO)
Kierunek pod Lupą to format wideo realizowany dla uczelni. Jest przedstawieniem studiów w formie opowieści o studentach, absolwentach, wykładowcach.