Podobne wpisy

Jak przygotować uczelnianą kampanię Promocyjną wykorzystując narzędzia IT do zarządzania Projektami — warsztaty kreatywne
Praktyczna nauka planowania działań promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne
Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były „atrakcyjne” zarówno dla kandydatów…

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki –…

JAK OGARNĄĆ FACEBOOKA WYKORZYSTUJĄC SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ? – WARSZTATY KREATYWNE STYCZEŃ 2025
Podczas styczniowych warsztatów on line z zarządzania aktywnością wydziału, instytutu, uczelni na Facebooku. Dowiesz się jak prowadzić go, zyskując jak najlepsze efekty: w tym optymalne zasięgi i interakcje z odbiorcami. Poznasz wyniki analizy dotychczasowych działań. Nabędziesz kompetencje do tworzenia różnych formatów postów przy wykorzystaniu narzędzi SI.

Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

PR i Marketing Uczelni 2.0 – konferencja Stowarzyszenia „PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…