vintage teal typewriter beside book
||

PISZEMY ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ OPIS KIERUNKU STUDIÓW NA WWW – WARSZTATY KREATYWNE STYCZEŃ 2025

Podczas styczniowych warsztatów online z tworzenia opisów kierunków studiów:

  • stworzysz content atrakcyjny dla kandydatów i ceniony przez wyszukiwarki internetowe (poprawiający SEO),
  • nabędziesz kompetencje do tworzenia kolejnych opisów przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji,
  • poznasz wyniki badania kandydatów: co jest dla nich ważne w opisie studiów.

Termin: 08 i 10.01.2025 r.

Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób, żeby były „atrakcyjne” zarówno dla kandydatów na studia jak i wyszukiwarek internetowych. Za sprawą odpowiednio przygotowanych tekstów strona WWW wydziału lub uczelni, ma szansę osiągnąć wyższe pozycje.

Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.

TERMINY: 08 i 10.01.2025 r.

  • do 06.01.2025 godz. 16.00 – przesłanie do analizy linka do obecnego opisu kierunku studiów (szanowany czas analizy przez prowadzącego: 2 h)
  • 08.01.2025 godz. 10.00-13.00 pierwsza sesja warsztatowa, w tym wyniki analizy (3 h)
  • do 09.01.2025 godz. 16.00 – przesłanie do analizy poprawionego opisu kierunku studiów w formularzu Google Forms (szanowany czas pracy własnej uczestnika: 2 h)
  • 10.01.2025 godz. 10.00 – 13.00 druga sesja warsztatowa (3 h)
  • do 10.06.2025 możliwość wykorzystania 1 h indywidualnych konsultacji

Dla osób zajmujących się przygotowaniem treści dla kandydatów na studia na strony WWW wydziałów, instytutów i uczelni:

  • pełnomocników ds. promocji.
  • specjalistów ds. contentu i e-marketingu,
  • prodziekanów ds. promocji i rekrutacji,
  • innych osób zaangażowanych w tworzenie treści.

Główne wartości szkolenia

  • praca nad konkretnym opisem kierunku studiów,
  • wnioski z badania opinii „idealny kierunek studiów” na Studia.pl,
  • indywidualne konsultacje.

Wiele opisów  studiów na stronach WWW uczelni i wydziałów:

  • zniechęca, zamiast zachęcać do wyboru danego kierunku,
  • nie przedstawia elementów przewagi konkurencyjnej,
  • nie jest zoptymalizowana do wymagań Google.

Jeśli nauczysz się pisać dobrze o kierunkach studiów:

  • potencjalny kandydat nie straci zainteresowania,
  • algorytmy wyszukiwarek lepiej je ocenią i ustawią wyżej.

Dzięki temu Twoja internetowa rekrutacja na studia będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.

UWAGA: Jeśli promujesz swoje kierunki studiów na portalu Studia.pl, dodatkowo otrzymasz wsparcie w modyfikacji ich opisów zgodnie z założeniami warsztatowymi.

  1. Przygotowanie do warsztatu.
    • Przed warsztatem przesyłasz link do wybranego opisu kierunku studiów na swojej stronie WWW.
  1. Pierwszy dzień warsztatu – 3 h, część teoretyczna.
    • Zapoznasz się z „idealnym opisem kierunku studiów” – wynikami badania na Studia.pl i elementami wzorcowego opisu.
    • Przedyskutujesz z innymi uczestnikami warsztatu, w jakim stopniu wyniki są adekwatne do sytuacji Twojej uczelni/wydziału/instytutu.
    • Otrzymasz analizę treści i formy wskazanego opisu kierunku studiów z aktualnej strony www, sporządzoną przez Centrum EFEKTY – ze wskazaniem dobrych rozwiązań i zapisów wymagających poprawy.
    • Poznasz wyniki badania Centrum EFEKTY, przeprowadzonego wśród kandydatów na studia, dotyczącego znaczenia poszczególnych treści opisu kierunków studiów.
    • Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji do usprawnienia przygotowania opisu kierunku studiów.
    • Poznasz brief kreatywny, który pomoże Ci przygotować opis kierunku studiów.
  1. Praca własna.
    • Stworzysz opis kierunku studiów, wypełniając brief w ciągu 2 dni po 1 części warsztatu.
  1. Drugi dzień warsztatu – 3 h, część praktyczna (po 3 dniach od części teoretycznej).
    • Wspólnie omówimy po kolei poszczególne elementy briefu każdego z uczestników warsztatu i zaproponujemy poprawki.
    • Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.
  1. Praca własna.
    • Zmodyfikujesz opis kierunku studiów po uwagach warsztatowych w briefie kreatywnym.
  1. Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.
    • Otrzymasz analizę stworzonego podczas warsztatu opisu kierunku studiów z uwagami do poprawki.

SEBASTIAN SZCZĘSNY

Project manager Centrum EFEKTY
Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowych Targów Poznańskich, Firmy Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy, projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

CO UZYSKASZ DZIĘKI WARSZTATOWI?

  1. Kompetencje copywriterskie do samodzielnego przygotowania zmodyfikowanych opisów kierunków studiów na swoją stronę WWW i dla zewnętrznych partnerów, np. na portale dla kandydatów.
  2. Kompetencje menadżerskie do oceny jakościowej i stawiania wymagań merytorycznych materiałów o opisach kierunków studiów, dostarczanych przez pracowników uczelni lub zewnętrznych autorów.
  3. Jeden kompletny opis kierunku studiów, przygotowany zgodnie z zasadami storytellingu i SEO.

CENA WARSZTATU

Opłata za szkolenie dla jednostek uczelnianych, których przedstawiciele uczestniczyli w ostatnich webinarach Centrum EFEKTY i złożą zamówienie do końca 2024 r. – 850 zł netto (plus 23% VAT)

Cena regularna 1000,00 zł netto (plus 23% VAT).

ZAMÓWIENIE

Pobierz formularz zamówienia (odesłać na adres biuro@efekty.pl):

DANE DO WPŁAT

Centrum EFEKTY Sp. z o.o.
ul. Niegolewskich 19/4, 60-233 Poznań
NIP 7792511960 
Numer rachunku: 48 1140 2004 0000 3702 7958 2062
Nazwa Banku: mBank

Tytuły przelewu: Piszemy opis kierunku studiów + imię i nazwisko Uczestnika

Opłata zawiera podatek VAT (23%) – osoby planujące skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT w sytuacji finansowania uczestnictwa ze środków publicznych proszone są przed uiszczeniem opłaty o poinformowanie nas o tym mailowo na adres biuro@efekty.pl oraz o dostarczenie oświadczenia o zwolnieniu z VAT zawierającego następujące informacje:

  • podstawę prawną,
  • imię i nazwisko uczestnika,
  • datę i nazwę szkolenia,
  • nazwę organizatora: Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY Sp. z o.o.,
  • podpis osoby upoważnionej ze strony instytucji ubiegającej się o skorzystanie ze zwolnienia z VAT w kwestiach finansowych.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *