Podobne wpisy

Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie…

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne
Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były „atrakcyjne” zarówno dla kandydatów…

JAK PRZYGOTOWAĆ MINISTRATEGIĘ PROMOCYJNĄ WYDZIAŁU – WARSZTATY KREATYWNE
Warsztaty kreatywne: tworzenie ministrategii promocyjnej dla wydziału, instytutu i innej jednostki uczelnianej. Marketing dla niemarketingowców: pracowników dydaktycznych, naukowych i administracji w oparciu o akademicką wersję modelu biznesowego Osterwaldera i 12 pytań gramatycznych. Szkolenie zamknięte: z programem dla konkretnego wydziału lub instytutu.
Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideo
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Kierunek pod Lupą (WIDEO)
Kierunek pod Lupą to format wideo realizowany dla uczelni. Jest przedstawieniem studiów w formie opowieści o studentach, absolwentach, wykładowcach.