Podobne wpisy
Zabezpieczone: Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać…

NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025
Podczas styczniowych warsztatów on line z wykorzystania w promocji uczelnianej sztucznej inteligencji dowiesz się, jak pisać prompty do AI, tworzyć, poprawiać, optymalizować teksty i grafiki korzystając z narzędzi do sztucznej inteligencji. Poznasz mechanizmy działania takich narzędzi, jak Copilot, Napkin.ai, Neuronwriter.

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne
Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były „atrakcyjne” zarówno dla kandydatów…

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych…

Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…