Podobne wpisy
Marketing uczelni w “roku Gowina”
PrzezSebastian SzczęsnyZ gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…
Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana
PrzezSebastian SzczęsnyPromocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna….
Kierunek pod Lupą (WIDEO)
PrzezSebastian SzczęsnyKierunek pod Lupą to format wideo realizowany dla uczelni. Jest przedstawieniem studiów w formie opowieści o studentach, absolwentach, wykładowcach.
Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?
PrzezSebastian SzczęsnyNowe władze rektorskie i dziekańskie na wielu uczelniach i nowa ekipa w resorcie zarządzającym szkolnictwem wyższym. To zmiany,…
NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025
PrzezAleksander AnikowskiPodczas styczniowych warsztatów on line z wykorzystania w promocji uczelnianej sztucznej inteligencji dowiesz się, jak pisać prompty do AI, tworzyć, poprawiać, optymalizować teksty i grafiki korzystając z narzędzi do sztucznej inteligencji. Poznasz mechanizmy działania takich narzędzi, jak Copilot, Napkin.ai, Neuronwriter.
Uczelnia na miarę potrzeb
PrzezIgor21 listopada w Warszawie odbędzie się XII edycja konferencji „Uczelnia na miarę potrzeb”. Objęliśmy to wydarzenie patronatem miedialnym…
