Social media
|||

„AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA” – BEZPŁATNY WEBINAR 05.03.2025

Przygotowaliśmy kompleksowy przegląd 20 najważniejszych trendów i 20 kluczowych zmian, które istotnie wpłyną na komunikację w social mediach w 2025 roku. Przedstawimy go podczas bezpłatnego webinaru. Jego program powstał na podstawie analizy 33 publikacji – artykułów, analiz, opinii eksperckich – dzięki czemu otrzymujesz najbardziej aktualną i rzetelną wiedzę. Dzięki temu możesz dostosować działania w mediach społecznościowych uczelni, kolegium, wydziału i instytutu. Termin: 5 marca 2025 r. godz. 10.00.

Jednym z najczęściej zgłaszanych problemów w promocji uczelnianej jest brak odpowiednich zasobów: czasu i budżetu. Skuteczne wykorzystywanie mediów społecznościowych pomaga realizować marketing akademicki szybciej i taniej. Dlatego w Centrum EFEKTY przygotowaliśmy webinar dla szkół wyższych o trendach, szansach i zagrożeniach w akademickich social mediach w 2025 roku. Webinar ten będzie szczególnie przydatny dla osób początkujących: pozwoli na zdobycie podstawowej wiedzy o tym, jak poruszać się w zmieniającym się świecie social mediów i wykorzystywać ich potencjał do promocji uczelni. Specjalistom na poziomie średniozaawansowanym webinar ten pozwoli na uporządkowanie i aktualizację wiedzy, a także na zainspirowanie się nowymi pomysłami i rekomendacjami.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Aktualna wiedza: Otrzymasz najnowsze informacje na temat trendów i wyzwań w social media, które pomogą Ci w podejmowaniu strategicznych decyzji.
  • Praktyczne wskazówki: Poznasz nasze rekomendacje, które możesz od razu wdrożyć w swojej pracy.
  • Bezpłatny dostęp: Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny.

Dla uczestników ww. webinaru – rabat na szkolenia marketingowe i warsztaty kreatywne związane z praktycznym zastosowaniem sztucznej inteligencji (przy złożeniu zamówienia do 07.03.2025 r.):

  • 14-16.01.2025 Jak ogarnąć Facebooka na uczelni i wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne, cena 1230 zł (w tym 23% VAT), dla uczestnika webinaru 1045,40 ( w tym 23% VAT). ZAPISY TUTAJ

ZAPISY

5 marca 2025 (środa), godz. 10.00 – 12.00

Jeśli odpowiada Ci ten termin – zarejestruj się poniżej w formularzu.

DLA KOGO WEBINAR?

  • Nasze seminarium przygotowaliśmy przede wszystkim dla osób odpowiedzialnych za akademickie działania na Facbooku i w innych mediach społecznościowych:
  • wydziałowych i instytutowych pełnomocników ds. promocji
  • pracowników uczelnianych wydziałów promocji i rekrutacji,
  • prodziekanów i wicedyrektorów instytutów odpowiedzialnych za promocję i rekrutację.

Ze względu na prezentowaną tematykę, spotkanie on-line może być interesujące także dla:

  • szefów uczelnianych wydziałów promocji i rekrutacji,
  • dziekanów i dyrektorów instytutów osobiście zaangażowanych w promocję swoich jednostek,
  • rektorów i prorektorów osobiście zaangażowanych w sferę promocji akademickiej.

TEMATYKA

  • 20 Najważniejszych Trendów w Social Media 2025: Poznaj kierunki rozwoju platform takich jak Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn i YouTube, które będą miały największy wpływ na komunikację akademicką w 2025 roku.
  • 20 Kluczowych Zmian w Social Media 2025: Dowiedz się, jak dynamiczne zmiany w algorytmach, funkcjach i preferencjach użytkowników wpłyną na strategie komunikacji uczelni.
  • Szanse: Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do budowania wizerunku uczelni, wydziału, instytutu oraz rekrutacji studentów, angażowania społeczności akademickiej i promowania osiągnięć naukowych.
  • Zagrożenia i wyzwania: Zidentyfikuj potencjalne problemy związane z obecnością uczelni w mediach społecznościowych, takie jak zmiany modelu działania poszczególnych platform, dezinformacja, hejt, kryzys wizerunkowy i ochrona danych osobowych.
  • Rekomendacje: Poznaj praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci w tworzeniu skutecznych strategii komunikacji w mediach społecznościowych, mierzeniu rezultatów i optymalizacji działań.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

PROWADZĄCY

Sebastian Szczęsny, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

CO PO WEBINARZE?

Każdy uczestnik webinaru, który wypełni ankietę ewaluacyjną i poda w niej adres e-mail, otrzyma po spotkaniu dostęp do:

  • nagrania niniejszego webinaru „Sztuczna inteligencja w promocji studiów „- bezpłatny webinar: „Grudzień 2024”
  • rabat na szkolenia marketingowe i warsztaty kreatywne związane z praktycznym zastosowaniem sztucznej inteligencji (przy złożeniu zamówienia do 31.12.2024 r.):
    • 15.01.2025. Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — szkolenie, cena 800 brutto 984 zł (w tym 23% VAT), dla uczestnika webinaru 861 zł (w tym 23% VAT),
    • 08-10.01.2025 Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne, cena 1230 zł (w tym 23% VAT), dla uczestnika webinaru 1045,40 ( w tym 23% VAT),
    • 14-16.01.2025 Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne, cena 1230 zł (w tym 23% VAT), dla uczestnika webinaru 1045,40 ( w tym 23% VAT).

Poza bezpłatnymi webinarami organizujemy także płatne szkolenia i warsztaty kreatywne, zarówno otwarte, jak i zamknięte – dla konkretnej uczelni. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o szczegółach.

Kontakt

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *