Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
e-marketing | Promocja rekrutacji | Strategia uczelni | Szkolenia i webinary

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze. Tymczasem dla sporej części władz dziekańskich i wydziałowych pełnomocników ds. promocji rzeczywistość on-line to nowe lądy, są tzw. cyfrowymi imigrantami. Jak poprawić komunikację między tymi dwoma społecznościami — mówiliśmy podczas dwóch edycji bezpłatnego webinaru na temat e-komunikacji…

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
Promocja rekrutacji | Strategia uczelni

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)

Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych przedstawicieli władz akademickich, przeprowadzonego przez Centrum EFEKTY. Władze akademickie uważają, że ich uczelnie w większości są dobrze przygotowane do nauczania zdalnego w roku akademickim 2020/21. Jednak co trzeci respondent przyznał, że przynajmniej część zajęć zdalnych prowadzona będzie…

Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana
Obszary wsparcia | Strategia uczelni

Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana

Promocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna. Takie zdanie mogło mieć sens 30 lat temu. Jednak zmienia się społeczeństwo, system szkolnictwa i sytuacja na uczelniach. Jeśli komunikacja marketingowa jednostki uczelnianej jest doceniana przez jej władze – ma to pozytywny wpływ na całą jej działalność:…

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów
Obszary wsparcia | Strategia uczelni

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów

W nowym roku akademickim na większości uczelni publicznych w Polsce gronostaje przywdziewają nowe ekipy rektorskie. Kolejna kadencja będzie szczególnie trudna nie tylko z powodu pandemii koronawirusa, ale i zapowiadanych zmian w rządzie. Czy przeprowadzona właśnie zmiana zarządzania uczelnią według nowej ustawy to szansa, czy zagrożenie dla szkół wyższych? Nowa ustawa z założenia miała mocno osadzić…

Marketing uczelni w “roku Gowina”
Obszary wsparcia | Strategia uczelni | System szkolnictwa wyższego

Marketing uczelni w “roku Gowina”

Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową ustawę o szkolnictwie wyższym. Przez najbliższe dwa-trzy lata przekonamy się, czy jest mu bliżej do apetycznego foie gras, czy do PRL-owskiej pasztetowej? Co to zmienia w marketingu prowadzonym przez polskie uczelnie? Wszystko i nic zarazem.

Uczelnia na miarę potrzeb
Obszary wsparcia | Patronat Centrum EFEKTY | Strategia uczelni | System szkolnictwa wyższego

Uczelnia na miarę potrzeb

21 listopada w Warszawie odbędzie się XII edycja konferencji “Uczelnia na miarę potrzeb”. Objęliśmy to wydarzenie patronatem miedialnym oraz wysyłamy na miejsce naszego przedstawieciela. Sebastian Szczęsny poprowadzi prelekcję na temat: “Zmiany w strategii marketingowej uczelni w dobie reformy ministra Gowina” Ponadto w konferencji weźmie udział ponad 60 osób z całego kraju odpowiedzialnych za zarządzanie uczelniami…