Skip to content
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
  • O nas
  • Kontakt
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Promocja rekrutacji

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne

BySebastian Szczęsny 25/01/202127/01/2021

Uwaga – tylko 12 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów atrakcyjnych dla kandydatów na studia i wyszukiwarek internetowych na stronę WWW…

Read MoreContinue

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021

BySebastian Szczęsny 26/11/202022/01/2021

Storytelling to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dobrze opowiedziana historia przyciąga uwagę, angażuje odbiorcę i buduje więź emocjonalną. Pozwala wyróżnić się spośród podobnych ofert…

Read MoreContinue

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
e-marketing | Promocja rekrutacji | Strategia uczelni | Szkolenia i webinary

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

ByPatryk Cichoracki 30/10/202022/01/2021

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze. Tymczasem dla sporej części władz dziekańskich i…

Read MoreContinue

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
e-marketing | Promocja rekrutacji

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

BySebastian Szczęsny 11/10/202025/11/2020

Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…

Read MoreContinue

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
Promocja rekrutacji | Strategia uczelni

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)

BySebastian Szczęsny 08/09/202028/09/2020

Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych przedstawicieli władz akademickich, przeprowadzonego przez Centrum EFEKTY….

Read MoreContinue

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?
Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?

BySebastian Szczęsny 28/11/201901/09/2020

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie medialne i wizerunkowe. Czy można jednak między…

Read MoreContinue

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

BySebastian Szczęsny 09/08/201901/09/2020

Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa i wchodzi w dorosłość. Kolejne porady jak…

Read MoreContinue

Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)
Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)

BySebastian Szczęsny 15/07/201901/09/2020

Inżynieria materiałowa to tylko jeden z tych kierunków studiów, które są trudne do wypromowania wśród kandydatów. W jaki sposób promować taki kierunek, żeby miało to…

Read MoreContinue

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
e-marketing | Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

BySebastian Szczęsny 27/06/201901/09/2020

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…

Read MoreContinue

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
e-marketing | Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

BySebastian Szczęsny 23/01/201901/09/2020

Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki – zarówno na poziomie działów promocji, jak i…

Read MoreContinue

Page navigation

1 2 Next
Search

Najnowsze wpisy

  • Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne
  • Jak przygotować się do wystąpienia naukowca przed kamerą?
  • Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?
  • Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021
  • Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

© 2021 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook Twitter Instagram
Scroll to top
  • O nas
  • Kontakt
Search