Skip to content
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
  • O nas
  • Kontakt
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

e-marketing

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne

BySebastian Szczęsny 25/01/202127/01/2021

Uwaga – tylko 12 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów atrakcyjnych dla kandydatów na studia i wyszukiwarek internetowych na stronę WWW…

Read MoreContinue

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021

BySebastian Szczęsny 26/11/202022/01/2021

Storytelling to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dobrze opowiedziana historia przyciąga uwagę, angażuje odbiorcę i buduje więź emocjonalną. Pozwala wyróżnić się spośród podobnych ofert…

Read MoreContinue

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
e-marketing | Promocja rekrutacji | Strategia uczelni | Szkolenia i webinary

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

ByPatryk Cichoracki 30/10/202022/01/2021

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze. Tymczasem dla sporej części władz dziekańskich i…

Read MoreContinue

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
e-marketing | Promocja rekrutacji

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

BySebastian Szczęsny 11/10/202025/11/2020

Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…

Read MoreContinue

Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce
e-marketing | Obszary wsparcia | W Centrum EFEKTY

Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce

ByKarolina Lewandowska 12/07/201901/09/2020

Główny portal internetowy Centrum EFEKTY — Studia.net to teraz Studia.pl, a Grupa Mediowa Studia.net zamienia się w Grupę Mediową Studia.pl. Jest to związane z nową…

Read MoreContinue

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
e-marketing | Obszary wsparcia

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność

ByPatryk Cichoracki 09/07/201901/09/2020

LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności i jeszcze mocniejsze zwiększanie zaangażowania.

Read MoreContinue

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
e-marketing | Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

BySebastian Szczęsny 27/06/201901/09/2020

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…

Read MoreContinue

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
e-marketing | Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

BySebastian Szczęsny 23/01/201901/09/2020

Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki – zarówno na poziomie działów promocji, jak i…

Read MoreContinue

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021

BySebastian Szczęsny 09/12/200009/12/2020

Read MoreContinue

Search

Najnowsze wpisy

  • Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne
  • Jak przygotować się do wystąpienia naukowca przed kamerą?
  • Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?
  • Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021
  • Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

© 2021 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook Twitter Instagram
Scroll to top
  • O nas
  • Kontakt
Search