Skip to content
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
  • O nas
  • Kontakt
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

e-marketing

e-marketing | Promocja rekrutacji | Promocja rekrutacji | Wideo

Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo

BySebastian Szczęsny 22/12/2021

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Read More Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideoContinue

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW  – warsztaty kreatywne
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne

BySebastian Szczęsny 25/11/202114/09/2022

Termin: październik 2022. Uwaga – tylko 2 x 6 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były “atrakcyjne”…

Read More Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywneContinue

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
e-marketing | Promocja rekrutacji | Strategia uczelni | Szkolenia i webinary

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

ByPatryk Cichoracki 30/10/202022/01/2021

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze. Tymczasem dla sporej części władz dziekańskich i…

Read More Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?Continue

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
e-marketing | Promocja rekrutacji

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

BySebastian Szczęsny 11/10/202025/11/2020

Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…

Read More Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studiaContinue

Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce
e-marketing | Obszary wsparcia | W Centrum EFEKTY

Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce

ByKarolina Lewandowska 12/07/201901/09/2020

Główny portal internetowy Centrum EFEKTY — Studia.net to teraz Studia.pl, a Grupa Mediowa Studia.net zamienia się w Grupę Mediową Studia.pl. Jest to związane z nową…

Read More Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauceContinue

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
e-marketing | Obszary wsparcia

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność

ByPatryk Cichoracki 09/07/201901/09/2020

LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności i jeszcze mocniejsze zwiększanie zaangażowania.

Read More Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywnośćContinue

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
e-marketing | Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

BySebastian Szczęsny 27/06/201901/09/2020

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…

Read More 3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZContinue

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
e-marketing | Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

BySebastian Szczęsny 23/01/201901/09/2020

Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki – zarówno na poziomie działów promocji, jak i…

Read More Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacjiContinue

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021

BySebastian Szczęsny 09/12/200009/12/2020

Read More Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021Continue

Search

Ostatnie wpisy

  • Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii
  • Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo
  • Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne
  • Jak przygotować się do wystąpienia naukowca przed kamerą?
  • Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?

© 2023 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook Twitter Instagram
Scroll to top
  • O nas
  • Kontakt
Search