Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne

Uwaga – tylko 12 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów atrakcyjnych dla kandydatów na studia i wyszukiwarek internetowych na stronę WWW wydziału lub uczelni. Małe grupy warsztatowe, praca nad realną ofertą Twoich studiów, wnioski z badania opinii “idealny kierunek studiów” na Studia.pl, konsultacje indywidualne – to główne wartości szkolenia Centrum EFEKTY. Grupowa…

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021

Storytelling to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dobrze opowiedziana historia przyciąga uwagę, angażuje odbiorcę i buduje więź emocjonalną. Pozwala wyróżnić się spośród podobnych ofert i buduje wizerunek marki. Jak wykorzystywać marketing narracyjny w e-komunikacji wydziału i uczelni tak, aby docierać do odpowiednich kandydatów na studia – mówiliśmu podczas dwóch edycji naszego bezpłatnego webinaru na…

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
e-marketing | Promocja rekrutacji | Strategia uczelni | Szkolenia i webinary

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze. Tymczasem dla sporej części władz dziekańskich i wydziałowych pełnomocników ds. promocji rzeczywistość on-line to nowe lądy, są tzw. cyfrowymi imigrantami. Jak poprawić komunikację między tymi dwoma społecznościami — mówiliśmy podczas dwóch edycji bezpłatnego webinaru na temat e-komunikacji…

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
e-marketing | Promocja rekrutacji

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także negatywny wpływ na komunikację ze studentami i kandydatami na studia. Analitycy Centrum EFEKTY analizują właśnie strony internetowe polskich uczelni w związku z webinarem “Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i…

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
e-marketing | Obszary wsparcia | Promocja rekrutacji

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć uwagę tych młodych ludzi, aby wyłowić najlepszych, najbardziej aktywnych i zaangażowanych kandydatów? Bo tacy przecież są najwartościowsi z punktu widzenia uczelni po “reformie ministra Gowina”?