Przeskocz do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
  • O nas
  • Kontakt
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

e-marketing

Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
e-marketing|Promocja rekrutacji|Szkolenia i webinary

Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne

PrzezSebastian Szczęsny 04/08/202304/08/2023

Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany.

Czytaj dalej Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywneKontynuuj

e-marketing|Promocja rekrutacji|Promocja rekrutacji|Wideo

Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo

PrzezSebastian Szczęsny 22/12/2021

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Czytaj dalej Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideoKontynuuj

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW  – warsztaty kreatywne
e-marketing|Promocja rekrutacji|Szkolenia i webinary

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne

PrzezSebastian Szczęsny 25/11/202114/09/2022

Termin: październik 2022. Uwaga – tylko 2 x 6 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były “atrakcyjne”…

Czytaj dalej Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywneKontynuuj

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
e-marketing|Promocja rekrutacji|Strategia uczelni|Szkolenia i webinary

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

PrzezPatryk Cichoracki 30/10/202022/01/2021

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze. Tymczasem dla sporej części władz dziekańskich i…

Czytaj dalej Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?Kontynuuj

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
e-marketing|Promocja rekrutacji

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

PrzezSebastian Szczęsny 11/10/202025/11/2020

Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…

Czytaj dalej Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studiaKontynuuj

Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce
e-marketing|Obszary wsparcia|W Centrum EFEKTY

Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce

PrzezKarolina Lewandowska 12/07/201901/09/2020

Główny portal internetowy Centrum EFEKTY — Studia.net to teraz Studia.pl, a Grupa Mediowa Studia.net zamienia się w Grupę Mediową Studia.pl. Jest to związane z nową…

Czytaj dalej Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauceKontynuuj

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
e-marketing|Obszary wsparcia

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność

PrzezPatryk Cichoracki 09/07/201901/09/2020

LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności i jeszcze mocniejsze zwiększanie zaangażowania.

Czytaj dalej Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywnośćKontynuuj

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
e-marketing|Obszary wsparcia|Promocja rekrutacji

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 27/06/201901/09/2020

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…

Czytaj dalej 3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
e-marketing|Obszary wsparcia|Promocja rekrutacji

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

PrzezSebastian Szczęsny 23/01/201901/09/2020

Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki – zarówno na poziomie działów promocji, jak i…

Czytaj dalej Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacjiKontynuuj

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021
e-marketing|Promocja rekrutacji|Szkolenia i webinary

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021

PrzezSebastian Szczęsny 09/12/200009/12/2020

Czytaj dalej Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021Kontynuuj

Szukaj

Ostatnie wpisy

  • Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
  • Zabezpieczone: Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy
  • Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023
  • Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii
  • Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo

© 2023 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook Twitter Instagram
Przewiń na górę
  • O nas
  • Kontakt
Szukaj