Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany.
Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany.
Jak wygląda promocja rekrutacji na wydziałach szkół wyższych? Z czym są największe problemy? Jak można zwiększyć skutecznośc?
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Termin: październik 2022. Uwaga – tylko 2 x 6 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były “atrakcyjne”…
Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze. Tymczasem dla sporej części władz dziekańskich i…
Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…
Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych przedstawicieli władz akademickich, przeprowadzonego przez Centrum EFEKTY….
Promocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna. Takie zdanie mogło mieć sens 30 lat…
W nowym roku akademickim na większości uczelni publicznych w Polsce gronostaje przywdziewają nowe ekipy rektorskie. Kolejna kadencja będzie szczególnie trudna nie tylko z powodu pandemii…
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie medialne i wizerunkowe. Czy można jednak między…