Library
A free source of knowledge for you every day.
Orci dapibus ultrices in iaculis. Commodo odio aenean sed adipiscing diam donec. Eros in cursus turpis massa tincidunt.
Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany.
Zabezpieczone: Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023
Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich uczelni. Pozyskiwanie kandydatów na studia utrudnia ubożenie…
Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii
Jak wygląda promocja rekrutacji na wydziałach szkół wyższych? Z czym są największe problemy? Jak można zwiększyć skutecznośc?
Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne
Termin: październik 2022. Uwaga – tylko 2 x 6 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były “atrakcyjne”…
Jak przygotować się do wystąpienia naukowca przed kamerą?
Miniporadnik dla badaczy na temat wystąpień w TV, w kanale wideo w Internecie, w filmach w social mediach. Co daje badaczom kontakt z dziennikarzem telewizyjnym?…
Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze. Tymczasem dla sporej części władz dziekańskich i…
Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższym
O zmianach w ustawie Konstytucja dla Nauki oraz planowanym wpływie ministerstwa na programy studiów i publikacje naukowe mówił w swoim pierwszym wywiadzie Przemysław Czarnek, minister…
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…
Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych przedstawicieli władz akademickich, przeprowadzonego przez Centrum EFEKTY….
Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana
Promocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna. Takie zdanie mogło mieć sens 30 lat…
Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów
W nowym roku akademickim na większości uczelni publicznych w Polsce gronostaje przywdziewają nowe ekipy rektorskie. Kolejna kadencja będzie szczególnie trudna nie tylko z powodu pandemii…
Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie medialne i wizerunkowe. Czy można jednak między…
Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.
EDU IT TRENDS – Nowe oblicze informatyzacji uczelni to konferencja dla władz szkół wyższych i osób odpowiedzialnych na nich za technologie IT. Najbliższa edycja będzie…
3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa i wchodzi w dorosłość. Kolejne porady jak…
„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” – „Uczelnie w procesie zmian…
Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)
Inżynieria materiałowa to tylko jeden z tych kierunków studiów, które są trudne do wypromowania wśród kandydatów. W jaki sposób promować taki kierunek, żeby miało to…
Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce
Główny portal internetowy Centrum EFEKTY — Studia.net to teraz Studia.pl, a Grupa Mediowa Studia.net zamienia się w Grupę Mediową Studia.pl. Jest to związane z nową…
Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności i jeszcze mocniejsze zwiększanie zaangażowania.
Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
Firma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne, w których uczestniczy GE Company Polska. Kluczem…
Pani Snapchat w Centrum EFEKTY
Pani Snapchat przejmuje odpowiedzialność nad mediami społecznościowymi Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY. Najbardziej rozpoznawalna osobowość social mediów dla studentów i kandydatów na studia odpowiada teraz…
3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…
Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki – zarówno na poziomie działów promocji, jak i…
PR i Marketing Uczelni 2.0 – konferencja Stowarzyszenia “PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”. Tematem wiodącym będzie kształtowanie działań…
Marketing uczelni w “roku Gowina”
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową ustawę o szkolnictwie wyższym. Przez najbliższe dwa-trzy…
Uczelnia na miarę potrzeb
21 listopada w Warszawie odbędzie się XII edycja konferencji “Uczelnia na miarę potrzeb”. Objęliśmy to wydarzenie patronatem miedialnym oraz wysyłamy na miejsce naszego przedstawieciela. Sebastian…
Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej
Więcej pieniędzy w systemie Prawie połowa nauczycieli akademickich zatrudnionych na uczelniach państwowych otrzyma podwyżki wynagrodzeń. 1 stycznia 2019 roku planowane jest wejście w życie rozporządzenia…
Budujemy ścieżki edukacji
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget]
Promujemy polską naukę i naukowców
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Headline_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget]
Wspieramy rekrutację i jakość studiów
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”]
Umacniamy rozwój relacji z biznesem
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Headline_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget]
Pomagamy w umiędzynarodowieniu uczelni
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”]
Wzmacniamy rozwój jednostek uczelnianych
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget]
Webinar “Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą przydatne w pracy na uczelni. Prosimy o…
Webinar “Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą przydatne w pracy na uczelni. Prosimy o…
Absolwent podczas sztormu | Opinia o mniemanologii stosowanej na Politechnice Rurytańskiej
Dlaczego Jan Kowalski szedł plażą podczas sztormu zaraz po obronie pracy inżynierskiej? Co ma wspólnego z pogodą sztormową mniemanologia stosowana na Politechnice Rurytańskiej? Czy ten…
Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą przydatne w pracy na uczelni. Prosimy o…